Vul een zoekwoord in

Direct mentaal sterker

Heb je last van psychische klachten? Bij Vince Mentaal krijg je een effectieve behandeling, grotendeels online. Je leidt snel weer het leven dat jij graag wilt.

Doe een zelftest en start vandaag!

Online behandeling, wat betekent dat?

Bij Vince Mentaal krijg je een behandeling die (grotendeels) digitaal verloopt. Dit betekent dat je waar mogelijk online hulp krijgt bij trauma, persoonlijkheidsstoornis en gedragsverslavingen. Thuis of waar je maar wilt, 24 uur per dag. Iedereen vanaf 18 jaar met psychische klachten kan bij ons terecht.

Test jezelf

Heb je last van psychische klachten? Wil je weten of je misschien een stoornis hebt? Doe de online test!

Doe de zelftest en start vandaag

Hoe werkt het

Snelle intake Intensief online contact Online behandelmodules Oefenen en feedback

Snel van start met digitale ggz

stap 1. Doe de zelftest stap 2. Telefonisch behandeladvies stap 3. Intake met je behandelaar stap 4. Start van de behandeling

Wat levert het op?

zelfkennis zelfredzaamheid meer regie eigen behandeling

Wie gaat jou helpen?

Meer professionals

Myra van der Zanden

Psychiater

Femke van den Heuvel

GZ-Psycholoog

Loes Boonen

GZ-Psycholoog | Psychotherapeut

Chantal ven den Burgt

Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige

Tips om beter om te gaan met je klachten

Doe yoga!

Heb je zin om, naast je gesprekken bij je therapeut, te werken aan je fysieke, emotionele en mentale gezondheid? Yoga kan een fijn hulpmiddel zijn op mentaal, emotioneel en fysiek vlak. Het helpt je met een gezonde balans tussen lichaam en geest.

Eet gezond

Uit onderzoek blijkt dat de juiste voeding een gunstig effect kan hebben op depressies. Naast groene bladgroenten raden de onderzoekers aan om ook orgaanvlees, wild, noten, schelpdieren (zoals mosselen en oesters), weekdieren (zoals inktvis en slakken) en vis (vooral vette vis, zoals zalm en sardines) te eten.

Slaap goed!

Goed slapen is voor iedereen belangrijk. Of je nu psychische klachten hebt of niet. Een paar tips voor gezonde nachtrust: - Ga op vaste tijden naar bed - De slaapkamer is er om te slapen. - Doe geen (in)spannende dingen - Drink 's avonds geen koffie, alcohol of cola.